پرسش های متداول

بیشترین سوالاتی که از طرف خریداران ستاره مطرح شده در این قسمت آمده است. با کلیک بر روی سوال، پاسخ آن را مشاهده نمایید. در صورتی که پاسخ سوال خود را نیافتید از طریق ثبت تیکت یا تماس با واحد پشتیبانی سوالات خود را مطرح نمایید.

از منوی تنظیمات وارد زیرمنوی تنظیمات کالر آی دی شوید. در پنجره فوق در قسمت "کام مورد نظر را انتخاب کنید" شماره com دستگاه کالر آی دی را انتخاب کنید که معولا بزرگترین شماره نمایش داده شده است سپس دکمه "اعمال" را کلیک نمایید. توضیح:برای مشاهده درگاه ارتباطی دستگاه کالر آی در ویندوز7 بر روی آیکن Computer دسکتاپ راست کلیک کرده سپس گزینه Properties را انتخاب نمایید. در پنجره نمایش داده شده گزینه Device Manager را کلیک کنید. در پنجره Device Manager در قسمت Ports درصورت نصب بودن دستگاه کالر ای دی درگاه ارتباطی آن نمایش داده شده است.(Com)
وب سرویس پیامک بصورت یک افزونه انتخابی در نرم افزار قرار داده شده و از طریق اینترنت به پنل پیامک اختصاصی شما متصل میشود و شما قادر خواهید بود از داخل نرم افزار انواع پیامکهای تکی و یا گروهی را برای مخاطبان اعم از مشترکین ، رانندگان و شماره تماس گیرنده ارسال کنید.
قابلیتی است که معمولا شرکتها و سایتهای خرید پنل پیامک ارائه می دهند و به برنامه نویسان این امکان را میدهد که از قابلیتهای آن در برنامه خود استفاده کنند و بدون اینکه کاربر نیاز به باز کردن مرورگر یا برنامه دیگری غیر از برنامه اصلی باشد و یا مجبور به وارد کردن نام کاربری و پسورد و ... باشد بتواند از آن استفاده کند.
برنامه های ستاره نیازی به قفل سخت افزاری ندارد و در واقع از قفل نرم افزاری استفاده شده و رمزی که مخصوص هر سیستمی به شما اختصاص داده میشود. لذا شما دقدقه مفقود شدن قفل سخت افزاری را نخواهید داشت.
فایل نرم افزار و آپدیتهای آن در سایت همیشه در دسترس شما قرار می گیرد و بعد از پرداخت هزینه اولیه و دریافت رمز خودتان قادر خواهید بود با استفاده از راهنما آنرا نصب کنید. و در صورت نیاز میتوانید از طریق تماس تلفنی راهنمایی بگیرید و یا با استفاده از برنامه های ریموت مانند anydesk و اتصال از طریق اینترنت براحتی میتوانیم به سیستم شما وصل شده و جهت نصب و آموزشهای دیگر از آن استفاده کرد.
به منوی امکانات و سپس زیرمنوی مدیریت فایلها رفته ، در پنجره مدیریت فایلها در زبانه تهیه پشتیبان مراحل شماره گذاری شده را به ترتیب انجام دهید.
با مراجعه به تنظیمات ویندوز سیستم آنرا تنظیم کنید و یا در ابتدای ورود به برنامه در قسمت تایید ساعت و تاریخ بر روی دکمه تنظیم کلیک کرده و آنرا تنظیم کنید که با توجه به اینکه به تاریخ شمسی است لذا کار تنظیم ساده تر خواهد بود.
با دقت نگاه کنید ، به احتمال زیاد شماره افتاده در جدول با شماره ای که برای مشترک ذخیره شده اختلافی دارد.
نگاه کنید کلید caps lock صفحه کلید سیستم تان روشن نباشد همچنین به انگلیسی یا فارسی بودن آن دقت کنید
از وارد کردن اشتباه رمز به طور مکرر اجتناب کنید چون ممکن است به قفل شدن برنامه بیانجامد و با واحد پشتیبانی تماس بگیرید

مسیر زیر را وارد شوید

Start/Control Panel/Region and Language

در پنجره فوق وارد سربرگ "Administrative" شده و دکمه "Chenge system local" را کلیک کنید. در پنجره نمایش داده شده از قسمت "current system local" گزینه "Persian" را انتخاب نمایید.تمامی پنجره ها را با دکمه "Ok" بسته و سیستم را ریستارت نمایید.